Thursday, November 18, 2010

wangi!

dimulakan dengan BISMILLAH...:)




Ini adalah cubaan menulis di word dan paste di blog.
Tapi memang ini la aku mau cakap sekarang…
Soal softener baju…ngeeee ntah kenapa tiba-tiba mau tulis pasal ni..sebab aku hidu bau dia sekarang kot...{matai..'kot'}

Anda pasti suka bila berada dalam keadaan wangi.
Selesa.
semangat.
Selamat.
Mudah didekati.
Dan comel. [tambah jak apa aku suka]

Di sini aku mau berkongsi dengan anda antara wangian baju yang aku paling suka…
Dia baru jak di pasaran…sekarang mau cari susah oo…ada pun yang warna ungu jak..yang maroon tu aku belum pernah nampak sejak guna tem di rumah ari tu..
Wangi…!!! I tell you…~~
Sampai sekarang pun boleh hidu bau wangi dia…sungguh sudah cuci 3x…wah!!!
Gosok tangan anda di baju yang disoftenkan dan baunya telekat di tangan.cubalah! ia pasti seronok.

ini la downy passion.[kiri]
kanan tu kurang kick...tapi wangi jugak!



Dan begitulah kisahnya…downy passion merun tu aku belum jumpa sampai sekarang…
Puas aku cari….di gui brades…milimewa…gmat…kadai cina dpn milimewa…pun tak ada!
Kalau ada kan siok.



.selesai.

No comments: