Monday, November 8, 2010

aku suka jeep

dimulakan dengan BISMILLAH..:)


pppperrgghh!!!
aku mau ada ni satu!


sebenarnya bukan semenjak ari tu nampak mini jeep di depan bsn terus minat jeep..oh tidak..
ari tu tem ambik duit...secara automatiknya mata menembak jeep kelabu tersebut sambil mulut berkata "whoaaaaaa!!cantiknya!!!aku mau ni satu!!"




inila jeep yang ari tu...model tu free jak
kalau mau kontek aku..di 013....karang kita bincang.
cantik kan!!hemmp!
jeep.not the model.
hahahha

aku sedar aku suka jeep...
entah sejak bila...
yang penting jeep siok aku rasa..huuaarrggghhh!!!!!!
hahaha


bestnya kalau ada ni satu...
biru lagik tu...hiyaaa!


seumur hidup aku tidak pernah naik jeep.agak simpati ya.
tapi aku betul-betul bahagia melihat orang memandu jeep.
rasa jalan raya dia yang punya biar pun sama-sama bayar roadtax.
aku suka jeep.[ulang]


sungguh aku tebayang aku atas tu..
whoaaaa!
gila bayang aku terus.


aku berjanji, aku belajar sungguh-sungguh...
kumpul duit...
beli ni satu..
dan mengembara bumi Allah dengan Jeep aku yang bakal aku beri nama GURAGAS!
hahhahhahahha


ni pun smat jugak...ewaaahh!


aduhhh..semakin di tengok demakin membara-bara keinginan






dapat yang jenis besa-besa pun cukup






baiklah, inspirasi dan aspirasi sudah ada..
adalah lebih baik menelaah untuk mendapatkan itu [kono la]
angan-angan baik untu perkembangan otak.[fakta rekaan aku]
hahhahahhahaha






-selesai berangan-

1 comment:

Cik Kira said...

memang tinggi angan2 kau kwan.ahaahha