Monday, November 29, 2010

cuti 5 -kudat


Dimulakan dengan BISMILLAH...:)

Hari ini aku masih di rumah..kihkihkih...
Dan macam biasa...menonton MHI dan Racheal Ray mungkin Oprah..tuuu jak rancangan tv aku tengok dari dulu sampai sekarang..ndak sangka pula tv masih kasi tayang tu..Racheal Ray I mean..masih ditayangkan pada jam yang sama...woowww!

Selesai mengemas. Dan aku di sini menaip apa aku punya rutin harian...
Sebab bosan yang melampau...jadi aku mengambil alternatif ini untuk mengisi masa yang terbuang-buang ni..
Kemarin aku p library kan...buku yang aku baca banyak pasal masak-masak...aiskrim...kraftangan...last-last pinjam novel Isa Kamari,Atas Nama Cinta dan Faisal Tehrani,Tuhan Manusia..dan di sini aku membaca..ewaaahhh!! ndak tebal dan mcam siok...tu antara faktor aku pinjam...haddooooii! cerita lagi pasa ni..kemarin cerita pasal buku ni jugak..

Okay..kemarin kami pegi pusat sukan kudat..kak nina dan rakannya jogging..aku xda pakaian yang sesuai hanya berjalan kaki 2x400m je..teringat masa amali..hemp! 2.4km = 6rounds x 400m..fffuuhh!! mau mampus ka apa? 
Tapi abis jugak kan...biar pun masa yang tercatat cukup mengaibkan...hahhaha
trus mereka ikut tai chi..sioknya tinggal kudat! Kalau d kb ada macam ni kan bagusss..!!

lepas tu kami makan di esplanad...lepas makan kami sempat ke cyber cafe...lepas gian berfacebuk dan mahu mengupadate blog yang kian berhabuk..tapi hampeh! lembab mengalahkan siput babi!







.cerita tanpa penutup.
.eat.share.laugh.

No comments: