Monday, November 29, 2010

lepas kudat kk

dimulakan dengan BISMILLAH...:) 



seminggu aku di kudat...dan aku reka lagi cuti aku dengan seminggu di kk...
kudat tinggal dengan kak nina...kk tinggal dengan bapa, kak yuyu dan kak ija serta keluarga...
bosan di kudat tidak sama dengan bosan di kk...
kudat ketenangan
kk keseronokan
hahaha


makan sampai la aku di sini..kk
tinggal dengan ayip dan ari pada waktu pejabat
dan aku pasti..bila tinggal sini...tiada peluang untuk perut kosong dan mulut berhenti mengunyah.
bapa suka kasi makan orang...
dan tadi...jam 10 mereka keluar mendapatkan KFC dan roti canai...HABIS!!!
dengan berapa kunyahan sahaja..aduh!
gagal rancangan diet aku..
hahaha tipu...aku tipu...aku tidak diet aa...


hari aku di sini mungkin tidak sebosan di kudat hari tu...
sebab malam aku boleh online...wihiiiii~~


dan...kami baru sahaja selesai cari design untuk hantaran hari pertunangan kak yuyu nanti..
yang bestnya! aku rasa terlibat 100% dalam hal ini...



tadi bapa hantar kami ke Megalong....megalog di mana? Donggongon...kampung si Carrie..wuuuuu pasaraya terpanjang di asia...!! eh, kalau ndak silap la..hehe
masih banyak lot kedai yang kosong...orang pun belum ramai..
sama macam tanjung aru plaza dulu..
bapa bawa kami pegi sana masa kedai-kedai dalam tu masih belum berisi..


sempat kami jamah pizza hut dengan ayip mmmm.... nyam2!! sebab tu kk best!
dan lepas tu kami pegi survey harga barang-barang hantaran...SuRVeY jerr....mereka belum gaji lagi...hihi..
aku pun belum gaji...huh! sabar la nak...


esok mama datang..yeaaaa!!sebab??
review..~~
kesian mama...belum habis dengan doktor dan hospital
moga mama sihat selalu...:)





siap

No comments: