Friday, November 5, 2010

ladies day out.

dimulakan dengan BISMILLAH...:)


amboi..tajuk bukan main berbahasa inggeris lagi...tidak apa.abaikan tajuk itu.


episod kali ini bakal mengupas aktiviti aku hari ini...sangat seronok untuk pengetahuan anda..hahaha
hari ini kami semua srikandi BM sem III [wan dan chie serta carrie dan ain dan fara adalah terkecuali] dan srikandi PJ sem III [lisa adalah terkecuali] ke ibu kota...
ini adalah program 1malaysia peringkat opsyen ya..hahaha
agak ramai ya jumlah kami...9 + 3 + 1 =13 orang...hmmm sehingga satu bas mini pun tidak cukup untuk kami..terpaksalah mereka yang berapasangan itu mengikut bas mini yang lain..hehehhh

  1. tika
  2. tiya
  3. bussy
  4. buja
  5. kissy
  6. jennet
  7. nadia
  8. epoh
  9. law
  10. titty
  11. kak nani
  12. nadzirah
  13. zaionell

nadia dan tiya

jennet dan epoh

buja dan tika

kissy dan law

nadzirah dan titty

kak nani dan zaionell




setibanya di tengah perpuluhan atau centre point..
apa yang saya perhatikan...ramai yang berambut panjang..ramai!hahaha
kami terus makan..
akhirnya hajat ku terlaksana juga..pizza hut dengan 6 kali ganda keju..! ppppeerrgghhh!!
selesai makan.


nah...ramai kan...semua hepi!

mmm..nyam nyammm...!!

hhhhrrrrr..,..!!




selapas memuaskan naafsu makan..
kami terus kan aktiviti memenuhi nafsu lain...menyanyi..
buat pertama kalinya aku menyanyi di large room...
istilah patak-patak kami aplikasikan untuk memenuhi syarat untuk masuk ke bilik karaoke tersebut..
betul lah...berat sama dipikul, ringan sama dijinjing...dapat la kami nyanyi..ksian zaionell tidak dapat menyanyi..aku terasa diri ini kejam!


ini dalam ruang naik ke atas...fatia suka LV!!

puas menyanyi selama 3jam...[aku suka menyanyi, walau hakikatnya suara aku tidak sesedap yang disangka]
tanggungjawab terhadap agama tidak akan dilupakan.


aku juga buat pertama kalinya membeli cincin silver..kira termurah antara semua...
nadia pun beli.cincin kami sama!yeahh!


sama bukan!
[sebenarnya aku geli pakai cincin, tapi tidak apa]


kemudian,
kami meneruskan misi.mencari kibot.
alat muzik yang menggunakan ketangkasan jari idamanku..
puas mencari...tidak jumpa. agak hairan ya, tempat besar seperti itu tidak ada menjual alat muzik tersebut..hampa.


sempat lagi beg duit aku tertinggal di sebuah tokoh hadiah just for you namanya..cemas!panik! segera kami naik untuk mencari beg duit yang berisi wang agak banyak itu...
[aku suka begini.ini bukan buat pertama kalinya..tapi buat kesekian kalinya!]
syukur Alhamdulillah...dia masih terselit di sudut itu...
kalau saja....~~
hmm..aku tidak tahu apa akan terjadi kepadaku..
lafaz syukur tidak putus-putus keluar dari bibir nukilan hatiku..


sehinggalah kami menunggu rakan2 lain di wawasan square...
masih mencari sang kibot..ada juga, tapi agak keanak-anakan..hahhaha..itu lucu!






na na na..ini bukan apa yang aku impikan.


sini la juga aku dapat


earphone baru...comel kan..!




pendrive baru...comel biru kan!
tu kawan si pendrive..donut namanya..c bussy yang bagi

dan buku yang pernah ildah rekomenkan untuk aku baca..katanya mahu dia pinjamkan untuk aku..tapi sehingga sekarang aku belum dapat pinjam buku tersebut...pemilik cintaku setelah Allah dan Rasul...ada duit sikit...beli la kan..:)


taraaaaa...~~~~!!!

sampaila kami ke kent bersama dariba yang kami kenali sebagai pacik rok..dia hantar sampai asrama tahu tidak?
seronok bukan?hahahaa
bas mini dia tinggi..kami semua ngam-ngam dalam ni..best!




nah!bukti aku ada serta..!hahaha


malamnya, kami menyerbu medan lagi..bertemu lagi dengan kakanda kesayangan kami di kent ini..rindu beliau!


bm + pj= best!!
aku sayang kawan-kawan aku!
mereka best!




laporan disediakan oleh,
             
              atikaR
(...................................)
nurul atika ripin,
cantik ini urang,
hahahhaha.




[abaikan bunyi anjing menyelak itu ya]

No comments: