Monday, November 29, 2010

cuti 2- Kudat.


Dimulakan dengan BISIMILLAH…J


Hari ini aku banyak masa dalam kereta.
Mama bawa tengok kawin. Di mana? TUARAN! Whoaaa! My second home town !
Mama.ayip.kak nina.tika

ini mama dan kak nina pakai baju aku...


ini wajah aku tinguk kawin ya..bersama adik ayip yang basar purut!

Lepas tengok kawin..perjalanan diteruskan ke kk untuk melawat bapa…
Bapa sakit..:(
Jangan risau…bapa demam ringan sahaja…ketiadaan bapa di rumah buat kami tercari-cari dan terindu-rindu…lucu pula bila ada orang antar kad jemputan kahwin ke rumah..kami berteriakan “bapaaa…!!” teriak kami…dan. hempeh. Itu bukan bapa okay.
Sampai di rumah bapa..aduh! punya main jem dekat lido tuu! Hemp!
Dan di rumah bapa kami hanya mampu bertiduran…eh? Cakap melawat…lalalaaaa~~

Kami pulang rumah…terus packing sebab kami akan ke kudat. 4.30pm kami bertolak…”jam 6 kita sampai sudah tu...” percaya atau tidak…tepat2! Jam6 kami sampai di balai polis kudat. Balai polis? Ya ya ya…kakak bukan polis berkerja di balai polis tinggal pun di dalam kawasan balai polis ini..
Dan..aku bercuti di kudat buat seminggu.



Poor u my lil sist ila…tinggal la kau di rumah dik aa..hahhahahaha
Ila adikku tiada di rumah..camping. isnin baru balik rumah…kakak dan ayip balik hari jumaat. Heeee
Dia mesti rindu aku.






.Sekian laporan.
.Be fabulous forever.

No comments: