Wednesday, November 10, 2010

kongsi ilmu

malam ni ulang kali ke 3 kami dan kawan2 PJ study sama-sama...
pejam celik pejam celik...
3 sem sudah kami macam ni...
belajar PJ sama-sama..di bilik dan masa yang sama cuma hari yang berbeza...
nadia dan balqis akan datang untuk berkongsi apa yang mereka ada..
baik kan mereka...!
aku sayang mereka!


ini si Kissy...
saya sayang dia!




dan aku tipu kalau kami ndak berbual dalam belajar..
hadooiii.. dasar pelajaran betul!


dan..ada satu kisah lucu...
nadia sms kawan dia..yah, mungkin kawan dia di kelantan..
tiba2 nadia cakap camni.."oo..haahhaha"
"kawan aku cakap, gud nite getek, aku heran macam mana dia tau tu perkataan getek..baru aku ingat..kalau di kelantan..gud nite getek tu macam gud nite jugak ba..."
hahahhaha sudah. nadia sudah keliru dengan bahasa dia dan bahasa bukan bahasa dia..hahaa
lucu kan..


ini Nadiah...
aku sayang dia!!

[tukar gambar]







ok, aku curi masa untuk buat benda yang tidak sudah-sudah ni
sambung balik untuk pj! 
bisuk paper petang...
aku yakin k.u tersayang belum buat tu kehadiran..
mmm..mesti selesai sebelum bercuti!




haaa ini durang dua






saya suka pj!!
.selamat malam mawar merah.[hadoi!]
.cukuplah cakap.

No comments: