Tuesday, November 9, 2010

singgah sekejap..tapi lama mau buat

dimulakan dengan BISMILLAH...:)


ini piano bukan kibot!




alahai...apalah nasib badan...aku seperti tidak ada jodoh dengan kibot..:'(
[kesedihan yang nyata]


sebenarnya aku singgah sebentar sahaja untuk merepek...


selesai sudah 2 kertas peperiksaan aku conteng...BM I dengan KS I...esok PJ.
aku mesti baca PJ tapi laptop sudah berbuka...apa lagi...dengan hanya satu klik sahaja, aku sampai di sini. di blog yang secomel aku ini.

gatal juga tangan mencoret.
tapi minda kosong untuk menyatakan sesuatu.




aku suka makan ais krim
ajie pun suka makan ais krim
setiap kali ke 7Eleven mesti beli
entah kenapa aku tiba-tiba cakap benda ni


nah!ajie makan aiskrim
ini ajie...bestfren aku
dia pun macam aku..suka makan ais krim

nah kan...aku suka makan!
tu aku gemuk!
aku belanjakan lebih kurang
3-8 ringgit seminggu untuk aiskrim sahaja!
setiap minggu mesti makan!
paling kurang sekali!adeh!


baiklah, gambar-gambar di atas hanyalah penghias entry kali ini.


mahu ku kongsikan tentang ikatan..atau mungkin ansur maju smesy...atau juga tentang pendidikan konservasi..?tapi sayang dua ribu kali sayang...aku sedikit pun belum membaca apa-apa tentang itu..[aku tipu.ada juga sikit]


hooorraaaayyy!!!cuti....!!!


jadi, bahang cuti semakin terasa
kasihan mereka yang terpaksa berhari raya aidiladha di sini
sedih.aku hanya mampu merakamkan rasa simpati tanpa empati.





.repekan tamat.

No comments: