Tuesday, November 30, 2010

surat khabar.

dimulakan dengan BISMILLAH...:)

surat khabar? apa kaitan...? aku bukan tulis pasal surat kabar pun...hahaha aku tiada frasa untuk tajuk entry kali ini. ada surat khabar depan mata, maka itulah tajuk. tajuk sahaja!


aku baru balik dari kk...kami sekali lagi buat servay harga barang-barang hantaran kak yuyu...
tinguk harga itu harga ini...warna itu warna ini..cehh sibuk la kononnya..




lepas tu kami singgah restoran tambi..ala di sini lido juga..lido ni kampung orang cina...waaaa~ sangat ramai ya mereka di medan selera mereka itu...macam-macam adaaaa... sup sasau...sasau salai..sasau bakar...sasau goreng mungkin...kami lalu pun ffuuuuu...harum sasau! hahahaha


kami pesan la makanan...ala roti canai jak..3 roti telu..2 roti kosong...sekali sampai....roti kosong 6 keping!! wow!! anney ni dengar tidak apa kami cakap...angguk bukan main paham tadi..hmm...oh, tidak apa.


kami pun makan...tiba-tiba..."bapa!! bapa!!" budak dua ikur itu berteriakan...
oh! its bapa...wuuu bapa datang ke restoran yang sama kami kunjungi..hihi..dan kami makan.






tadi pagi aku tengok muvi di hallmark...eh, hallmark bukan! diva...entah sejak bila namanya ditukar...lama suda pun tapi entah bila..hee
best pula itu muvi...lucu. mau cerita tapi malas menaip..mata aku ni mau tekatup sudah...kasi tajuk jak la..Play The Game.






baik tidur.

No comments: