Monday, November 29, 2010

cuti 1

Dimulakan dengan BISMILLAH…J
Hari sabtu setiap hari bermula... 


Hai readers…!![dui, ramai la kunu]
Hari ini hari pertama aku bercuti di rumah..ya ya…cuti panjang nama cuti aku ni kali…hehehh
Dan, mulai hari ini…aku akan menjalani hari isnin samapai jumaatku seperti aku menjalani hari sabtuku..


Aku baru pulang dari makan-makan bersama kawan-kawan. It’s 10.30pm…
“tidak manis perempuan jalan malam…” pesan mama
“aku cuci kereta mama” aku balas.
Hati aku cakap macam ni…
Heee mak, aku tepaksa jalan malam..siang ndak siuk..panas. dan esok aku mau jugak tgk kawin dengan kamu..hehhe
Kalau aku ada suami..mesti dia cakap..ish ish ish..bini aku ni…jalan malam2…ndak senonoh..
Kalau aku ada boipren..mesti dia tanya aku sedang buat apa..
Kalau aku cakap sedang makan sama2 ajie dan ildah…
Dia Tanya lagi masa ni?malam-malam ni? Dia akan marah kan? Jadi…aku akan tipu dia..aku cakap aku sedang tgk tv…menipu itu kan berdosa. [sebab tu bila anda bercinta anda menipu..ingat tu!]
So, bestnya aku tiada boifren..hahha


Ok sambung! Three of us!
The three musketeers! The triples! Totally spies! 3 janda! Kasut tumit tinggi!
Haaa semua tu ada kaitan dengan tiga. Kami tiga la..ajie ildah tika.kami comel.ok.comel.cukup comel!


Perjumpaan kali ini adalah sempena peperiksaan ajie…ajie stpm suda hari isnin nanti..hari ini sudah sabtu.
Aku kasi beli ajie ikan…alamak! Lupa ambikk gambar diaaa…~~ hurmm…baru aku ingat saat menulis ni…
Banyak kata sudah dibicara..selesai makan bakso..kami pulang  dan singgah di petronas…ildah mau makan aiskrim..
Waahhhh!!! Ildah pandai makan aiskrim sudah!! Welcome to da club dah! hahaa
Dan aku termakan dua ya..aiskrim tersebut…


Tadi petang kami main badminton…best! Dan sebenarnya..banyak ketawa dari bermain…kakak2 dan abang2 memang lucu!
Dan… masa aku cuci kereta mama tadi aku dapat sms dari tiya.
“aku main badminton!”
Aku tersenyum sambil mereply mesej tersebut…
Oh! Aktiviti kami sama! Aku terasa kerinduan terhadap tiya.








.Berkhidmat untuk negara.

No comments: