Monday, January 31, 2011

natrah ooo natrah

BISMILLAH




entah kenapa...aku begitu tertarik dengan kisah Natrah...
sampai aku rasa ndak puas hati ndak tengok pementasan teater Natrah..
cemburu dengan mereka yang sudah menontonnya
aku tertarik dengan kisah dia sahingga ke tahap dipanggil tidak menyahut...
beku depan tv tengok Suatu Ketika-Natrah
kali ni aku betul-betul nampak apa yang terjadi
sebab dia kasi nampak keratan akhbar
berita di belanda masa tu
baru juga aku tau Natrah digelar JUNGLE GIRL di belanda
cis
macam la tempat di dunia ni terus-terus jadi bandar
come on lah!





uh! Natrah.

2 comments:

Kira Kekuri said...

natrahh ohh natrahh..sepakah natrah?

tikatika said...

coba kau taip bah natrah atau bertha hertogh di google..
ada tu...dia jadi sejarah melayu ni natrah ni...kira..