Wednesday, January 26, 2011

uh jemari ku.

dimulakan dengan BISMILLAH...:)


hai! kamu cantik! hensem...!


teka apa buat aku meng'uh' tentang jariku....
aku tau suda main gitar..heeee
kalau orang champin 100% aku baru 10% hahaha pandai la tu kan?
siapa ajar??




siapa lagi...FATIA lor...








siapa lagi....??
JENNET lor....





lagi...??
FARAH lor..





gitar siapa? Farah lagi....




ada lagi terorrr ni main..paling sifu...


OZLYN lor...








dulu fatia ada ajar banyak baru sekarang aku sedar apa yang dia ajar.
terima kasi gink!


sekarang....wan pun ada gitar!! wooo!!




























GORENGGG!!
suka ati aku jak letak muka kamu di sini.biaarrr.

3 comments:

Kopinai.ping said...

goreng sama dia!!


yeah.. gitar mari..

piano suda, gitar lagi!!!!!






ayoh..

Kira Kekuri said...

ayuhhh!! hahahha~~ weiihh tika telanjang2 blog kaw,xda header wooo..maw header?? :DD (promote)

aziela said...

eee..blog aku lagi telanjang...jom la kasi pkai header bah..
dui mau juga...