Monday, January 3, 2011

rambut cuci rambut


aku selalu jadi mangsa keadaan...keadaan tiada air.
kenapa?
sebab kalau tiada air..aku la tu orang yang akan turun pegi tangki bawah untuk bersiram di sana...
oleh sebab itu, bersiram lebih awal adalah sangat digalakkan. tapi aku tidak. selalu mandi lambat-lambat walau aku mengerti hakikat bahaya mandi lewat...

aku bersiram berteman.nadia.
yang paling best part berkongsi ceritera dan KEPALA DIURUT...fuuhhh!!!
rasa macam mau tidur jak sana..best! enak rasanya! dui.

dulu masa bersiram berdua dengan suziela pun dia buat benda yang sama. lagi siokk!!
hmmm..kalau la ada yang tolong aku usap-usap kepala sebelum tidur...gggrrrrr!!

jadi...hidup di sekola pada peringkat awal ni agak bosan ya...berulang kali aku ungkapkan kata-kata...'kan best kalau ada saidina..chess ka...congkak ka...ndak la bosan sangat..'
jadi aku putuskan untuk buat sesuatu agar aku tidak bosan...
jadi persolannya..apa?



heee itu urusan seri paduka baginda...








working harder for better power...


No comments: