Monday, January 31, 2011

tika and a bag of $

dimulakan dnegan BISMILLAH....:)

sebelum aku bercerita dengan lebih panjang...ok...lebih panjang..
mari kita sama-sama berdoa untuk kawan-kawan kita di Egypt sana..kesian mereka..:(
semoga mereka selamat dan dilindungiNYA....

okeh! jum dengar aku merepek..

aku sekarang berada di Lido. lido is not libido. hahahahaha
kunun, sementara menunggu elaun keluar aku di sini lah..senang aku bergerak ke KK untuk beli barang-barang...

jum hayati perbualan di bawah:


kakyuyu: tinguk wayang kita

kami: bah

kakyuyu: kau mau pinjam duit..??

aku: eh tidak..tunggu jak la tu elaun dulu..(terbayang muka tiya dan buja...muka-muka rela mengahlongkanku..)

papp! pintu kereta dihempas perlahan...kami sudah di parking CP..
toiinngggg! bunyi mesej aku...segera aku buka tu mesej...dalam hati..harap-harap ini berita pasal elaun...
and guess whatt...???hahahha betul-betul berita pasal elaun...

from: suzae
ada da elaun

dalam hati memang mau reply...tapi sayang 1000x sayang...kredit aku betul-betul 0.00 itu suda advance dari celcom.

tidak lama lepas tu...toingggg! sekali lagi ia berbunyi

from: yaya
uits, ada elawn sda.msti ko tw ni kn.

masa show berjalan..zzzrrrttt tlefonku pada mode silent.

from:ozlyn
otw p bank

incoming call
ozlyn

aku xangkat...sebab takut orang lain tidak selesa..

zzrrrttt vibrasi lagi sekali

from: ozlyn
elaun suda keluar..RM...(saja mau kasi rasia..barula saspen..hahah)

zzrrttt vibrasi yang keempat

from: Favilla_ESP
mms gambar skrin atm...wooooooohhh!!


benar-benar hapPENING!







apa-apa pun SHAOLIN tu siok.

2 comments:

Kira Kekuri said...

shaolin??? haha

tikatika said...

yaaa hahhaha
tadi kami tinguk shaolin