Monday, January 3, 2011

Dunia saya terbalik


Dimulakan dengan BISMILLAH…J

Assalamualaikum
Ke hadapan kekasihku yang kini berada jauh di mata tapi dekat di hati. Kanda, apa khabar kanda di sana? Dinda baik-baik sayang di sini……
Begitulah contoh surat kiriman tidak rasmi, yang dahulunya pasti kupilih sebagai jawapan untuk soalan karangan. Hahahhaahha senang.

Okeh itu pembuka mulut.
Hello readers! (peramah)
Ini hari ke dua aku di sekolah ku rumah ku.
Hmmm…agak cuak ya..(oh.festaim guna tu pekataan)

Bilikku bertukar.langsung bertukar.mula-mula aku kesah..sekarang tak kesah..syukurlah dapat bilik ni..best apa? Dapat tengok abang manis main-main di padang…hahahhaha itu kita panggil getek. Tapi aku ndak. Sikit jak.

Aku mengambil keputusan untuk membungkus pakaian yang ngam-ngam untuk seminggu kerana aku tidak sempat bungkus awal-awal sebab hari sebelum pulang ke asrama agak sibuk.
Kakak aku betunang…sudah ku khabarkan yang ini kepada anda pada entry yang lalu.

Jadi agak cepat la aku mengemas berbanding pasangan kamarku…heee

Apa yang best?
Aku dapat banyak cenderahati! Best kan?? Hmmm bahagianya aku rasa...bagai melihat pelangi di petang hari..

~ dapat kasut dari TIYA
~dapat kain ela biru dai FARA
~dapat bracelet dari WAN
~dapat shawl dari BUSSY *biarpun aku xreti pakai..atleast aku ada suda tu..
~dapat sapu tangan bersulam nama ‘tika n ozlyn’ dari BUJALAK
Best kan!!

mm..tahu tidak? masa mahu melelapkan mata semalam aku rasa pelik sangat! Dinding bukan lagi sebelah kiri tapi kanan..yang kanan jadi kiri.tengah tu tetap tengah lah.sebab tu aku cakap..’dunia saya terbalik’.
lepas tu selalu tercari-cari ‘eh?mana bilik aku? Oo ini..’

tadi pagi lagi perhimpunan..
kelas kami berpindah yo! Jadi tidak perlu lagi membikin kontroversi lalu di jemuran.  Kawan-kawan aku pun kelihatan maju dari segi yang pelbagai..ada yang makin kurus..bersisi..panjang itu panjang ini..warna itu warna ini..
waaahh! Memang azam baru.

KU baru PKU baru semua baru..selamat menjalankan tugas CHRISTY and CARRIE..double C !

Lagi? Apa lagi yang best? 

Kelas sampai tengah hari jak….jangan jelez  ya..(sekali rupanya itu jadual sementara..palis2..)
Makan tengah hari di medan buat pertama kalinya pada tahun 2011 ini.
Anjing di laluan tu pun besar sudah. Restoran Dady sudah kelihatan dari milimewa.mmm…maju2…
Dan aku tidak tidur petang ni apa hal? Mahu cari naas?

Eh eh eh…(lady gaga) jap-jap…aku belum ada azam..tapi aku suda jumpa tadi…cuba teka apa? Buang masa.mari la aku beritahu…

TIDAK MAHU BELI AISKRIM DI SEVENELEVEN LEBIH DARI SEKALI DALAM DUA MINGGU.
Pa macam? Okeh kan? Heheeee…

Jadi itu saja lah yang perlu direpekkan.






Eat yourself sexy.

1 comment:

다(da)양(yang) said...

smart la post c tika.hehehehe