Sunday, January 23, 2011

besties!

dimulakan dengan BISMILLAH...:)


oh hello God's beautiful creatures!!


aku ni tidak mau tidur..kerana? entah. seronok merepek bila sendirian...banyak idea pula..ni idea mau berstory telling pasal kawan-kawan la ni..


mm..apa aku mau cerita yaa..oh ya! cerita pasal pantai lagi lah...
ehem ehem..percubaan suara satu..percubaan suara dua..percubaan suara selesai..baiklah, pada pendengar yang setia...hari tu aku melangsungkan majlis ulang tahun aku yang ke-19 bersama kawan-kawan..mereka yang tidak dapat hadir pada ketika itu..tidak apa..kita cuba sekali lagi...


seperti biasa..pantai yang kami pegi..Kuala Abai..entah kenapa...pantai yang cantik itu menjadi tarikan kami ke sana...dan buat pengetahuan anda, ini adalah pertama kali dalam seumur hidup aku celebret bufday dgn kawan-kawan.SERONOK!! rupanya.


dan kami pun main bakar-bakar...main potong-potong kek..ada yang mandi..hemm siok lah!!!


aku.ildah.ajie.besar.phill.edut.ibna....7 orang kami...heee


berikut merupakan kami::


ek, kenapakah tudung tu begitu? oh angin...patutlaa..
dari kiri..Ibna Ajie aku.
4 ekor lagi di kereta lain.


ildah.phill.aku.belakang tu cik kira (nama fesbuk), ibna dan edut...ajie..?tukang gambar..kahkahkah


ini la kami buat mula-mula sekali...putung kek..kebaru-baruan la katakan...exited la mau potong kek..








uyeahhh! ini la kek aku....kami kolek-kolek duit...dapat la sebijik...wihhhiii....~~




thanx guys...aku sayang kamu sesangat dan sesungut di kepala...











big hug!!!


2 comments:

Kira Kekuri said...

BIG HUG!!!! WAAAAAAAA :DDD hahahha

aziela said...

siokkk!!! nanti kita pegi lagi ar...