Tuesday, February 1, 2011

one day

Bismillah...:)


sedang aku menmbelek-belek gambar masa sem3 ppismp di laptop ni...
banyak pula gambar yang luchu...
hahahaha
memandangkan aku ditabalkan menjadi yang amat berhormat pencuci gambar untuk album sem3...maka aku pun konsgikanlah beberapa banyak gambar yang menjadi pilihan aku...heee terbaik woooookkk! dui.



habis kereta cigu!

ini kegirangan lepas makan durian freeeeeheheee
terima kasih cigu..!

ni lepas atau sebelum senam robik umtuk orentasi jun 2010
batuka!!

ini baru betul2 lepas senaman..

ini team bola jaring GERKO

ni masa PJ bola baling...
glee sangat la tu..

masa tutorial peribadi..kita batuka lagiiii...!!yeeehaaaaa!

lepas mengkaji...cehh~~mengkaji..
selesai menemuramah si inan,
inan membenarkan kami mengutip hasil rambutannya...
terima kasih jenet atas pemanjatan yang sunggguh berani!
syabas!

kajian lapangan...
berbatu-batu perjalanan
tapi seronok!
ndak la jugak bebatu.

sekali lagi kita melumpat...!!
suka begambar melumpat.
kuya sangat.


ini masa kelas PJ juga..hoki.

ni masa ceramah pasal jin.

happy birthday cigu paridah yang comel!

mmmm..sekali lagi



ni masa bfday cigu syhibin..
suka la pula mein bfday befday

amali pasang khemah..PJ lagi..
taraaaaaaa!! siappp! tetutup khemah.

ini la detik pertama pertemuan aku dengan Poncho.
poncho...ponco...

PJ bola keranjang...

eee sioknya PJ....!!!
*sempat



huuuuaaargggg...~~(menguap sopan)
mengantuk aku mengupload ni gambar2...
banyak lagi ni yang best...tapi ni jak la..
kamu pun mesti kenyang suda ni tinguk gambar-gambar yang kebanyakannya tidak berpaedah ni..hahahah





so long...~~

sumber dari olympus Kak Nan.



1 comment:

Kira Kekuri said...

ceramah pasal jin,khusuk tarus! haha!