Wednesday, February 16, 2011

ah merepek pi jawab tag

inilah buktinya kau baru jak pandai main-main belog ni...
baru aku paham konsep jawab tag tu macam mana..huahuahuakakaka!
dan aku memilih untuk menjawab ini..
lamaaaaaa suda kana tag oleh si kira kekuri
cekiitaut!


~Dua soalan tentang blog~


1. Nama blog anda dan sebabnya.
nama blog aku ni asalnya kurung-kurung yang membawa maksud gather ...berkumpul-kupul...aku memilih bahasa bajau menjadi tajuk blog..tapi aku tukar pi ceritera XL sebab masa tu kami bincang-bincang pasal baju kelas...baju aku slalunya L..tapi aku tambah2 jak XL baru la macam gah sikit...
merepek.

2. Kategori blog anda ;personal, photography, food, place, fashion etc...
paling personal...! 



~Soalan rawak~


1. Warna kesukaan anda.
biru, oren..baru-baru ni aku sedar aku suka pink..o my!

2. Kenangan indah zaman kanak-kanak anda.
indah-indah belaka! masa kecik-kecik dulu aku geng sama kiko...banyak benda kami buat sama2...merokok pun pernah! hahahhaha bukan rokok bah tu...tigur.

3. Lagu kesukaan sepanjang zaman anda. Link daripada youtube.
ish...wireless skola aku xdapat buka youtube..kna blok.
aku suka lagu mariah carey HERO.
dan, aku suka lagu2 lama..*tambah


4. Lagu terakhir anda dengar.
pujaan hati yang dinyanyikan oleh senior aku dulu..sedapp oo suara dia...syakirah yang rekomen dengar...hehe aku pun dengarlah..aku suka lelaki pandai nyanyi!


5. Lagu kegemaran anda ketika bersenam/bertugas.
lagu yang bikin guyang kepala...contoh: poco-poco.hahhaha ndak lah! tipu...lagu apaa yaa..??lagu apa jak yang aku boleh ikut..sambil nyanyi sambil buat kerja....


6. Lagu yang akan anda dengar ketika hendak tidur.
oo...aku ndak dengar apa-apa on da way tidur....tidurr ja trus.


7. Orang terakhir yang anda sms.
kawan aku..KAKAK...ayu takon.


8. Percutian menarik yang pernah alami.
pegi China dengan family dalam mimpi.
hahahahah...ndak bah. masa pi kudasang..bermalam di situ sekeluarga la kami sana...BBQ...main datu-datuan..best!

9. Makanan dan minuman?
kenapa dengan makanan dan minuman?


~Favorite quote~

HERO LIES IN YOU




~Foto inspirasi anda~






beluved mama dan bapa...


oh!mereka sangat cute!!



~Foto senyum anda~



hahahha senyum lah ni....!












selesai jawab tag lapuk.

3 comments:

aziela said...

Hahaha...bercuti dgn aku la tuuu...hihihi
lob u tikaa!!!

Kira Kekuri said...

haha~~bagus2..akhirnyalahh kn..muahaha.. tika~paling gambar bapa ko 2..lucu! :DD

tikatika said...

ye jie...dgn awak lahh tu..hihhiii...

akhirnya kan bsr....hemp! baru aku tau caranya...lalalaa