Sunday, February 13, 2011

testing wanthuthri...

aku sedang mencoba kalau-kalau dapat apa yang aku buat ni,.
yang penting ini lucu lah...perbualan di fesbuk yang coba aku adaptasikan di blog...


saya suda minum ubat icha harap maklum k.. yg 1 sangat manis..mungkinnye pun meleke tlebih letak gulenye pun..1 lagi pahitnye pun sangat..hayyaa.. lase perie nye pun adaa laa
Friday at 9:29am ·  ·  · See Friendship

  • You like this.

    • Tik Atika ape pasal meminumkan ubat icha...?? u suda besa...minum pun ubat olang besa kan....lagipun...ubat nanti tak akan memberi sebarang kesan pun kan....
      Friday at 10:09am · 

    • NooruLyu A. Ripin haiyyyaa.. sayenye pun malas ke doktor.. ubat butak2 bully nye pun..asal titak memutaratkan badannyee
      Friday at 10:18am · 

    • Tik Atika yeee...saye mengetahuinye...tapi pecaye pade hati dan rase...awak meminum ubatnye asal semboh dan bahagie...dah merepekkan semuanya..
      Friday at 10:20am ·  ·  1 person

    • NooruLyu A. Ripin bah nye punn
      Friday at 10:27am ·  ·  1 person

    • Anissa Adjim hahahaha..kamu sgt menghiburkan hati saye pun..
      Friday at 12:08pm · 




miss my siblings so bad..huhu..

Friday at 2:25pm via 0.facebook.com ·  · 

  • You like this.

    • Izza Ripin u r BAD BOY II
      Friday at 3:59pm · 

    • Anissa Adjim u r COWBOY!..neh..
      Friday at 4:33pm · 

    • Tik Atika ek, aku pun temasuk kann...???hahhaha aku pun miss my siblings..
      Friday at 8:34pm · 

    • Anissa Adjim tetapi titak mau balek kampong pun!inikah yg dinamaikannye 'miss my siblings'..
      Friday at 8:45pm · 

    • Tik Atika haiyaaa...itu pepatah pernah mencakapkan...lame lame titak nampak menimbulkannye perasaan rindu dan kasih menyanyangi mendalam amat pun...
      Friday at 8:46pm · 

    • Anissa Adjim aiyaa..saye sula titak tapat mencakapikan apa2 pun,saye sula mengguling-ngulingkannye badan saye pun kelana awak memang lucu sangat pun..
      Friday at 8:54pm · 


eh...dapattt!

1 comment:

aziela said...

Mekere sgt lucu....dan aku terase rindu pula..