Wednesday, February 9, 2011

ajitikaidut

Bismillah...

hai! *angkat tangan kanan
hari tu aku ajie edut pegi jalan-jalan...
kami itu pergi ke mall *indon suda
yah seperti manusyia biasa, kami juga gitu kok..kalo ada ongkos ya jalan-jalan...
sebelum ajie ngejemput aki di rumah, mba nina nitip surat buat ajie....
aku itu segera snap surat kecil itu
bilangnya begini:



kalian semestinya maklum, mba nina itu suka ngobro yang ngak2..
setibanya di mall, kami mencari benda yang mau dibelanjain..
selesai makan tenga ari kami itu nyanyi...nyanyi uda jadi aktivitas utama kalo keluar sama kawan-kawan
kemudian nonton mufi di GSC...green hornet...lucu banget! nggak sia2 kok..


selesei nonton kami mencari lagi benda yang di mau..
dan kami dapet ini..

ajie punya...tika punya...edut punya

*melayu sabah
ini beng duit aku guna sebelum ni (gambar)...dari form1 sampai la ke saat aku dibelikan oleh ajie yang baru..hahaha
ajie belikan? apa kess??hahaahaha sebab...cuba tengok gambar di bawah...
beg duit tu bukan aku punya pun..kakak bagi..bekas dia..




beg duit aku ni rabak-rabak sudah...tecabut-cabut suda benang dia.mau cakap banyak duit ndak jugak...hahhah

ajie itu pernah bilang ke aku..
"ee...beli laba wallet baru..tinguk, kuyak2 sudah ni..ee!"
"biar laba, masi boleh guna pun.." aku jawap sambil tersengeh

oleh itu, ajie belikan yang baru..sempena hari lahir aku yang ke-19 lepas..
thanks jie! aku sayang kau!



ajie sudah maju











maksudnya...seumur hidup aku..aku xpernah beli beg duit guna duit sendiri.heeeee



3 comments:

Kira Kekuri said...

Ajie sangat maju~ *sambil membuat muka org berpikir

haha~ari tuh aku pi rumah edut.Dia ada cita kamu p Kiki :DD

tikatika said...

hahahha tinguk tudung dia...ewaaahhh...maju betul suda..

tu ari kami pegi kk...tapi masa tu betday mama kau kan...
mama kau dan bapa aku sama sama betday...haha

Kira Kekuri said...

eeikk?? haha~ wahh sama :DD i2 la bahh klo x sambut betday dapat la aku join :D