Tuesday, February 8, 2011

noni

BISMILLAH...:)


assalamualaikum..hello sidang pembaca yang dihormati...

heheee(sengeh2)

dulu masa skolah menengah, aku ada seorang kawan bernama noni.
aku rumet sama dia selama 3tahun.
form 1 sampai form 3...sejak dia rendah sampai dia tinggi..
banyak kami lalui bersama...
detik-detik lucu.
sedih.
gaduh sekali.aku ingat lagi masa tu..
dia jadikan aku team 4x400meter dan aku sungguh tidak suka.
sukan? bukan aku.
aku suka PJ tapi aku tidak suka Kejohanan Olahraga
itu pertama kali aku menyertai acara sukan sebegitu
dan itu yang terakhir.
yang penting noni memang lucu.
lucu!

memandangkan aku AJK dokumentasi kelas bagi sem ini,
aku mempunyai hubungan diplomatik dengan papan keyataan.
masa aku mau tampal memo di papan keyataan aku ternampak...
ternampak
.
.
.
.
.
.
.
ini


ini lagu noni pernah ajar aku.
hahahhahah
lagu cina
masa aku nampak ni, fikiran aku terus ke noni
aku nyanyi lagu ni besar2 dan ketawa keriangan
hai nun....
apala kabar kau sekarang..
















noni where are you?

2 comments:

Kira Kekuri said...

"sejak dia rendah sampai dia tinggi" suka tul aku ayat kaw ni.HAAH..aku rindu Noni jugak...bestnya noni tuh..
woi tika aku x sangka ko bole lari arrr

tikatika said...

hahahahha tinggi o kan noni suda lepas tu.
ya ALLAH...tu la pes taim aku lari di khalayak ramai..hahahha
nombor 2 hapa...hahha
tem form 2 tu..eee bah!lucu.