Wednesday, April 20, 2011

A ward..?


award award award...!!!
wahh!! menguruskan award ni..1st time you...yo la...kite ni kan blogger yang baru sebesar tauge...belum lagi sebesar labu...(apakah kaitan?tauge bila besar jadi labu kah?..lalalaaaa)
aku dapat tag dari cik kira..sahabat karibku...beliau siap post kat Facebook lagi pasal ni..
anyway, thanx a lot syakirah...!! (iringan bunyi drum yang best)
jadi apakah yang dia inginkan lets check itu out!






7 things special about myself
(sogan eden cite pasal myself ni)

-saya suka mencuba sesuatu yang baru. tapi baru yang berpatutan la..
-saya suka makan aiskrim..gila-gila suka!!lagi suka kalau anda juga suka.
-saya romantik.(ini saya perasan sendiri)
-suka masak-masak tapi tak reti dan malas kot.
-saya sayang family dan kawan-kawan saya so much! (future husband juga termasuk)
-saya suka tapi tak tahu menyanyi.  saya jarang menyanyi di bilik air sebab saya akn nyanyi sepanjang perjalanan ke bilik air (di asrama la )
-saya pandai buat cheese cake yang sedappp!*new talent



hmm tengoklah, saya manusia biasa...dalam keistimewaan yang tiada2 ini, pasti ada kekurangan...kita memang diciptakan sebaik-baik ciptaan..tapi ingat..kita bukannya perfect macam   Rasul-rasul yang punya sifat maksum...mesti ada yang kureng..







aku tag kamu..hentam sajalah labu...
.
.
.
.
.
.
.

fadthia dan juga farah

No comments: