Sunday, April 10, 2011

kak I'm SORRY

entry khas buat KAK IJA.











kak ija, aku tau kau mesti baca blog aku...
sebab tu aku boleh cakap sini dgn kau..
dan
terima kasih sebab sudi menjadi pembaca tegar blog aku..(hope so)
tapi kau memang baca bah kan..tu sebab kau tau semua apa kau buat..
terima kasih sekali lagi. AKU SAYANG KAU!!muah muah muah!!!

aku menulis kerana:
1) aku suda buat nazar, sebelum kau beranak aku mau tulis sesuatu tuk kau
2) antara kamu semua kau paling ari2 baca stiap apa aku post
3) memang aku mau tulis



tapi ini kali aku mau minta maaf sama kau...sebab aku tipu kau. jahat sama kau. dah la kau mengandung. aku jahat lagi sama kau. kak ija SORRY...
semalam aku memang mau tolong kau buat kerja kau..sebab aku betul2 kesian sama kau...kau kan mengandung. tunggu hari lagi tu...ee jahatnya aku!!!


aku betul2 kesal dengan perbuatan aku...kenapala aku naik dan tidurrrr!!
aku sepatutnya tolong kau...aku yakin aku dapat buat..elleh...taip jak pun..tu sebab aku yakin berabis..sebab masih ada kesan jari menaip pada diri ini..kan kami pun baru abis buat asgmnt..
kak ija so Sorry...


tadi pagi kami kemas dapur. mengkasi masuk semua barang2 yang kena guna tem malad tu..
kak nissa: kesian aku sama kak ija semalam...jam1 suda kali dia siap kerja...mau melayan ari lagi yang mengada2 masa tu...

aku: (sentap dan diam.biar kak nissa abis cerita)
kak nissa: kesian bah, dah la mengandung..
aku: (tetap diam, macam kena hempap nunuk jak..uhhh!! aku jahat!!trus lap pinggan mangkuk)...kak ija ni masuk kategori rajin suda bah...
kak nissa: yaa tu la..harap2 anak dia pintar...lucu lagi tu dia pegi praktis..aku ktawa2 jak dgr dlm bilik
aku: (masih kesal dengan diri)..


kak ija, aku minta maaf buat kesekian kalinya....tiada niat aku mau bejahat sama kau...aku tebayang rupa kau semalam...dengan perut kau yang sangat boyot...aissshhh!!
semoga kau berjaya dalam semua lapangan kerja kau..
semoga kau selamat melahirkan
nanti aku bawa anak2 kau pegi skola...



kau cantik dalam apa keadaan pun.
samala kita..(kuikuikui)








kak ija, sorry....

No comments: