Thursday, April 7, 2011

editika

... FALSAFAH DAN PENDIDIKAN DI MALAYSIA...
aku belum siap.
tapi aku tak peduli.
aku yakin dia siap pagi ni.
sebab tu gatal mau update blog.
huehueheueheeehheeeehhh (ndak paham cara ktwa ini)
jadi, dengar cerita aku.


tika belajar edit gambar dan ia agak buruk tak kesah.
gambar ini ku hambek masa pegi outing dengan ajie di kastum...kastum again...~ lalalaaa
kami pun main la gambar2....
pastu aku mau belajar edit gambar.
jadi demikianlah dibawah ajie berposing.aku beredit.

ini canoe Robinson Crusoe..


ini aku suka.kamu?



ini aku pelik.kenapa aku buat macam ni.



ini aku hentam.




ini paling bidak aku p edit.cis! bidak.


ini aku tidak paham.

ini fadthia tolong





ini pun dia tolong



sekali lagi menghentam





ini aku suka.






 

ini pula masa School Base Experience...kunun la cakap orang putinya...melayu Pengalaman Berasaskan Sekolah (PBS)...heeeee
zzzaaaasssss!


budak ini bingung.




ini adik ILDAH. jek.




hentam edit



teda2 punya edit.



cigu macam ni? ni jak soalan budak2 tu..




edit aku tak paham nama ni..


saja jak ni bagi nampak jalan aku p skola dari ruma. tem jalan kaki. sedih.









tika belajar edit lagi.



2 comments:

다(da)양(yang) said...

tika..ko edit pakai apa jua ni??
yg paling semat tu naa yg 'budak ini bingung' hahaha..
serius semat! ajar aku

tikatika said...

ya ampun dayang...!! hahahhah aku antam jak ni..aisss kau bungkar2 jak tu fotoscape..heheee aku pun baru jak ni gila mengedit..teda2 bah tu smua..hahaaa dayang2...lucu.