Friday, October 29, 2010

morning glory

dimulakan dengan BISMILLAH....:)

hehheeee..aku di rumaaah....rumah kiko.hahahhah
awal kan aku merayau dan sempat menyempat update blog..kahkahkah..
xda air bah di ruma..aiyooooo..punya main sandi!

semalam kami kluar makan lagi...
jujurnya, semanjak teda air ni..bapa mesti bawa kluar makan...
ketiadaan air ini buat aktiviti kami sekeluarga manjadi tidak seronok.DOWN!

dan seperti biasa...bapa dan mama adakan perdebatan lagi...hahahhahha
lucu la mereka ni...
dan aku sebagai pengadil dan hakim..memilih mama sebagai pemenang!!
hahahhahahh
bapa hujahnya agak lemah yaa..dantidak dapat membidas hujah mama..
eh, lupa. tajuk durang berkaitan dengan UPSR kena mansuh tu...hahhaha
lepas tu durang setupa lagi (stupa=bertaruh)
sama ada kelantan atau n9 yang menang..
RM10 jak pun...
p/s: jangan tiru aksi ini.judi!hahahaa

dan seperti yang aku jangkakan..
aku memang ndak baca buku bila di rumah..:'(

ADA TAMU BESAR di KOTA BELUD yaaa..
(aku sendiri xpegi tamu besar.sesakkkk!)
ada fun fair lagik..hahhahahhahhah
lucu punya fun fair!xda kemajuan!boring! ituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jak yang pusing2 tu..masa aku taun 3 itu jugak..hmmmm..


baiklah..sebagai penutup.
ambil masa untuk relaks.
respek kepada persekitaran anda.
dan respon kepada....kepada apa..lupa!
hahahha


.sekian repekan.

No comments: