Sunday, October 31, 2010

kenapa malam itu menakutkan?

dimulakan dengan BISMILLAH:)
kita berkongsi dunia.
jangan anggap mereka tiada.




hahahhahah..
aku baru jak dari tempat kegemaran syaitan...
tandas.kahkahkah
uweeee...aku dari dulu sampai sekarang..suka pegi tandas satu urang-satu urang (ndak jugak mau tulis 'sorang-sorang)
ndak laba jugak ego sampai ndak beteman..
kalau masa tu memang kebetulan kawan mau pegi...maka pegi berteman lah...
ok.
aku kan baru dari tandasss..hahhahaha
tem bekami (bekami=mangek=buang air kecil[sopan]) ok lagi...
ni tem cuci muka ni...tiba2 aku rasa seram..terasa-rasa ada lembaga sedang memerhati melalui cermin..ish!ndak brani tinguk cermin...
aku akui itu mainan perasaan semata, tapi betul2 aku rasa serammm!!hahahhaha
tebayang senua muka2 antu yang pernahku tontoni (tambah 'i')...seram woooo~~
ndak sanggup lagi tinguk cermin..kahkahkah..
mo ambik wuduk pun ndak sempat akibat perasaan takut itu..
dalam ati apa??kontrol...jangan lari..langan teriak...jangan buat muka takut...orang bilang, kalau dia nampak kita takut..naaa mula la dia buat hal..kacau2..kasi nampak muka dia sebenar...jadi jangan buat muka takut.
okeh!keluar tandass..selamat!
skali tinguk lorong aras...maak aihh...perasaan itu kembali menggamit memori..!
macam2 tebayang...
tebayang dia terkam dari tangga laa..
tebayang dia duduk2 di tangga sambil sisir rambut guna jari lah...
tebayang pintu bilik orang tebuka secara tiba2 laa..
aiyaaaa~~

tambah lagi mataku yang kabur ni bila ndak besupek...nampak fara dari jaoh..uissh!tekajut gila babi...!!hahhaha
fara berkata ''ai?apa di leher kau tu?kolget?''
aku jawab sambil lap bahagian yang dikatakan ''mana?pencuci muka bah ni"
"di kepala lagi..aiih!kenapa jugaaaa~~"  fara bilang
"hahahhahha" aku ketawa
dan aku ceritakan perkara sebenar kepada mereka..
tiya pun sama.akan membayangkan itu bila ada masa.
"kenapa takut bila malam?siang ndak?" kata tiya






macam2 lagi tebayang uuiii..
flush kuar darah.aku pernah tebayang.
flush kluar kepala.aku pernah tebayang.
tem dalam tandas dia tinguk dari atas.
rambut dia...
adehhhhh


tapi,
hahahhaha lucu! ndak sempat tinguk cermin..tingallah saki baki pencuci muka di muka...
ok la.tu jak kali.
nanti aku mau crita2 lagi.


aku blum study
jd kunu mau study la ni
betul jangkaan aku
di ruma memang x study
kuang kuang kuang



.sekian coretan.

No comments: