Monday, October 25, 2010

miau ini mahu melahirkan....


dimulakan dengan BISMILLAH...:)

tersebutlah kesah...si miau mahu melahirkan...
kalau kita tunggu hari..kucing dalam bilik kami ni tunggu masa jak...
tadi lagi berita tentang bersalin ini dihebohkan dalam kalangan kami berjiran..
ndak la jugak sampai ke HEP atau Penyelia Asrama berita ni...
maka..kak nani selaku ketua vaterinar telah menyediakan kotak ajaib untuk mamalia itu melahirkan.
tunggu punya tunggu punya tunggu..ndak jugak...
banyak suda posisi dia ambik untuk melahirkan tapi ndak jugak lahir2...
jadi..semasa aku menaip ini...si kucing yang aku baru jak kasi nama melati itu sedang menunggu saat kelahiran cahaya2 matanya...
ntah branak ndak dia ni...


aku bukan penggemar kucing...
tapi dalam masa yang sama aku ndak benci kucing...
tapi aku suka tengok orang bahagia bersama kucing...
sebab tu aku terikut2 durang..asal nampak kucing aku pi "hai miau...~" la jugak tu aku..duuuii hahha
masa skola menengah dulu aku dikelilingi oleh mereka yang gemar akan kucing...
besar...safia....rona...
ndak sangka pulak sekarang ni aku jugak dikelilingi mereka yang suka kucing...
tiya..fara..


sekian repekan.


1 comment:

Cik Kira said...

haha..yahh memang..kalau aku tika cerita2 g ngan miaw.