Thursday, October 28, 2010

hmmmnn....selesai sudaaaa:)

dimulakan dengan BISMILLAH...


||...gambar sekadar hiasan...||



majlis penutupan bulan bahasa kebangsaan peringkat ip kent selesai. baru jak.. rajin kan aku update blog...hahahahhahha


paling siok encik pokli pidato..! meremang segala bulu..waahhh!
paduan suara lek adik2 pun seronok...thumbs up!
persembahan lain pun tidak kurang hebatnya...TAHNIAH!
biarpun ada yang ndak datang...ksian cikgu...




masa posmotem bulan bahasa..terkenang masa mengurus pertandingan nyanyian lagu irama malaysia..ffuuhhh! penat dari PLBD tu berlarutan dengan mengurus itu..biar pun kami tulung sikit2 jak, tapi itu tetap mencabar.heheee...
terima kasih buat junior yang banyak membantu..
tiga kalung perhagaan buat anda..:)
apa2 jak di dunia ni perlukan kerjasama dan toleransi yang padu.
aku sangat berharap kerjasama jadi prinsip utama dalam kehidupan bermasyarakat di skola ni dapat dijayakan. 




lepas ni kami perlu mencabut atau menanggalkan semua banner di sekitar skolah..lepas solat jumaat karang.




mmmm...tiba2 aku rasa berbelah bagi..mau pulang ka ndak...
kalau pulang, ndak dapat men futsal bersama kakak2 bm..dapat belajar dengan tenang..kalau di ruma konfem ndak belajar.kahkahkah
kalau ndak pulang, ksian ila..minta ajar lagu here in my home...mau ganti encik X punya wayar kibot lagi...
ok!aku buat keputusan muktamad suda ni..(baru jak aku buat ni keputusan)

aku pulang! hahahaaa



p/s: aku lama ndak kluar sama2 bussy...lama ndak makan sama2 dia..rindu saat2 itu:'(






gelojoh kan kami...
(itu dalam gambar jak..kami makan dengan sangat sopan ba...~)


sekian laporan.

1 comment:

Cik Kira said...

sedapnya..kurang ajar..aku pown lapar trus owhhh~