Sunday, October 17, 2010

ANDA PASTI SEDIH BILA...

ya.
anda pasti sedih bila dia yang hari2 hai anda
tiba2 pada suatu hari tidak hai anda...

ya.
anda pasti sedih bila dia yang selalu bersama anda
tiba2 pada suatu hari tidak bersama anda...

ya.
anda pasti sedih bila dia yang ketawa bersama anda
tiba2 pada suatu hari tidak ketawa bersama anda...

ya.
anda pasti sedih bila dia yang selalu berbual dengan anda
tiba2 pada suatu hari tidak berbual dengan anda...

ya.
anda pasti sedih bila dia yang selalu tengok muka anda
tiba2 suatu hari dia langsung tidak tengok muka anda...

ya. 
itu saya rasa.
rasa ini buat saya rindu sama dia...
biarpun dia ada depan mata saya...
saya sayang dia...


dia baru dalam hidup saya
tapi saya sayang dia macam saya kenal dia 25 tahun yang lalu...




sekarang ni saya rindu dia...

No comments: