Saturday, July 2, 2011

sendiri lagi.

what a horrible day!
alone all the day.
no one to talk with.
no one to tease on.
and no one here.


sitting here with the fan sound and ketak ketak keyboard sound. that is what we call BAD.
what a lonely sunday!
i just don't like to be here alone. i'm suppose to be home with bapa and his dicovery channel...ayip with his PS...mama with her knife and vegetables...ari acting like Ben10, aditt acting like Otromen, aleesya with her cuteness, balqis with her 'ayah' cried, rian and yasmin with their breastfeeding...


okay, i better stop destroying the language.


semalam baru jak ejek grammar orang. macam la aku lahir di London kasi ketawa orang ckp english.
bagus aku cakap melayu sabahan.SELAMAT.kahkahkahkah *ketawa berdekah-dekah.


hmm fadthia ada kerja di surau. tukang ambik gambar. aku harap ini adalah permulaan yang baik bagi kerjaya yang paling dia minati itu. Photographer. eh, bukan cegu kah? ha ape-hape la. yang penting. kalau dia tidur aku jaga pun aku sudah rasa sunyi sepi. ni kan lagi bila dia pergi.
lihat betapa aku pentingkan diri. setiap minggu aku tinggalkan dia di bilik. dia ndak bising pun. aku baru ditinggalkan sehari suntuk suda repot dekat blog.
tak memasal!



aku cuba untuk memulakan pagi dengan buat aktiviti macam di rumah.
sarapan depan katun. tapi aku cari oggy dalam laptop suda la pula aku padam.
aku cuba tengok just for laugh. ndak juga bikin laugh. kalau ada kawan mesti lucu.
aku cuba tengok Jozan. ha ni aku ketawa seorang-sorang.pun ndak best.
aku cuba tengok lutfi yang sangat comel itu.
semua ndak sama macam di rumah.
















arrrrgghhhh this in unbearable.....!!

4 comments:

다(da)양(yang) said...

hmmm..komen, bahasa inggeris anda baguss.....haha

nadhyiah said...

alorhlorhlorh..jan majuk2 bha

Kira Kekuri said...

wahh tika sampin sakap bi :D *kagum

tikatika said...

@dyg & kira: ok, kalau kamu tau aku sangat lama memikir perkataan english yang sesuai untuk disusun menjadi ayat. bukan champin ok.

@missnunay: rajuk ini kubawa sendiri :'(