Thursday, June 16, 2011

Ihsan WiFi

sekarang ni aku di kk...
kononnya mau ambik ujian komputer..
kan aku GAGAL dengan bergaya hari tu..
tapi sehingga hari ni aku belum booking pun..
dan mama pasti pot pet aku bila aku balik nanti..

dan inila aktivitas aku..
tunggu jiran aku balik on streamyx dia dan sama-sama online dengan dia..
hehee
suda dia ndak pasang password WiFi dia apa lagi..
sambil menyelam minum air lah..



kami semua suka bila dia balik rumah..
dan akur bila dia tidur...
sebab dia akan offline...
so, semua harapan untuk update itu ini..\upload itu ini..
dwnload itu ini
punah begitu sahaja..

walau apa pun...
kepada Madam Yatt Sun Lim dan keluarga (nama yang aku cipta untuk jiran aku), TERIMA KASIH kerana tidak pasang password ke atas jalur lebar anda...


dari aku dan keluarga

2 comments:

Kira Kekuri said...

hahaha! wahh bestnya gituhhh!

tikatika said...

best kannn!!!