Wednesday, June 15, 2011

adults

assalamualaikum
salam sejahtera
salam perpaduan
salam 1 malaysia
salam rukun negara
dan salam akta dari HEP

satu hari, masa aku jalan2 pegi Perdana Park..tempat ni ada air menari-menari tau..best! masuk pun hanya RM1 itu untuk parking jak okay..
masa ni jugala kereta kecil warna itam kakak aku kena hentam bumper dpn nya oleh kereta besar..
baiklah, bukan itu aku mau stoli moli...

masa aku duduk-duduk melihat kanak-kanak yang sangat ramai di taman permainan mereka itu..timbul rasa ingin menyertai mereka..serius! aku mau sangat main panjat-panjat tu..main naik-naik jambatan..main ayun-ayun..main kuda-kuda..ee bestnya!!!

dan aku berfikir...kenapa tiada taman permainan untuk kami yang dewasa ni?
aku pun search la di google image kalau2 ada yang buat adult's playground ni...
tapi apa aku jumpa? ada blog orang putih yang juga punya persoalan yang sama dengan aku..
hahahah ce tengok ni cetengok..klik sini dan baca..

aku mau sangat ada macam ni...
taman permaian untuk orang dewasa...sebijik macam taman permainan kanak-kanak tapi dalam saiz orang dewasa..
mungkin dengan adanya tempat macam ni berat badan orang-orang yang berat akan berkurang..
kan kan kan?


hemmm kalau ada tempat cam ni kan best! 
aku mesti jadi pengunjung setia..

4 comments:

Kira Kekuri said...

hahahah! sot! bahh aku pun maw pi playground ohh

다(da)양(yang) said...

hahaha..lali kali ni....hahaha..ada taman d tuaran dekat ip tuh nda ko pg..kami slalu main ayun2 sanaa...

tikatika said...

hahahaa..siok kann ada benda macam ni...kompom kurus!
yang di tuaran tu dyg..kami pun main..jongkang jongket dia pun kami suda main..tapi ndak siok!

Yummy Mummy said...

saya benci kerana kau ndak cerita pun pasal aku ialah kakak kau yg paling rajin ambik kau d tuaran..huh..not fren u..