Saturday, June 29, 2013

Kinabalu! Now I See You

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum dik...

kenapa dik? sebab kami baru sahaja selesai menguruskan para junior PPISMP yang baru masuk Isnin lepas. terbayang wajah 2009 aku dulu bila tengok dorang. Hehe..macam aku dulu, aku kurus macam dorang dulu.  Jadi, aku harap dorang baca blohog ni? nope la. saja bawa emosi kesanbaenim orang korea bilang. sanbae tu senior. hoobae, junior. booo! kak ija nda tau tu. Forget it.

I'm so glad to see the Kinabalu again after 2 weeks of summer haze (aku sebut macam Adele)..
Aku paling suka Kinabalu. Gunung Kinabalu aku suka.
Cikgu aku pernah tunjuk gambar Gunung Fiji Jepun yang dia snap sendiri masa pegi Jepun Mei lalu.
hati aku cakap, Kinabalu lagi cantik.
Kinabalu yang paling cantik and always be. kenapa? sebab itu saja gunung yang pernah aku nampak in real. hahaha.



2011
RM5 kredit utk Fadthia






stop. and be thankful to the Greatest Allah.
jom beli kobis!



No comments: