Monday, June 17, 2013

abaikan


Bismillahirrahmanirrahim.
aku nda busy.
aku ada banyak masa.
sebab tu aku buat ni.
terbalik.
saja mau cerita.
sebab aku tau, kakak-kakak dan adik aku juga pembaca blog aku. So, why not aku cuba temberang dengan dorang tentang hidup aku di Kent. lol. Taklah, cuma nak share la kan citer aku tak pernah citer kat dorang. oh, i'm speaking kl.
semua gambar di bawah merupakan aktiviti yang aku jalani semester lalu.
dan aku sangat enjoy the moments walaupun sepatutnya nda bole enjoy sangat. aku penduli apa aku mau cakap.

ini jawatankuasa perwakilan pelajar
aku ada di saf depan tu


ini lepas aku ikut pertandingan bercerita
aku pakai jubah yang ildah belikan sama macam dia
kenapa pakai jubah?
sebab tajuk cerita aku Singa Padang Pasit = Saidina Umar al Khattab
dari kiri, Nadzirah, Aku, Fadthia, Farah


Cikgu Carol olumis
ini masa dinner di Kampung Nelayan
dinner di kampung jak..jimat


ini masa Kejohanan Olahraga Tahunan atau biasa orang panggil, sukan.
aku pegang mic dan minta puji panggil atlet
aku juga atlet simpanan acara 400x4m jemputan, dapat gangsa.
aku nda tipu. serius!


ini rumah sukan aku, Rentap. Warna Kuning.
Ayip suka baju Rentap aku, sebab tu aku anggap sudah tu baju dia.
saiz aku sama dengan ayip? ya.



ini 4 Uranus SK. Sembirai
aku ajar BM
1 jam Isnin sampai Jumaat.
Aku suka


aku baru tahu, mengajar itu best!
lebih-lebih lagi bila students kau hepi dan suka kau masuk kelas dorang
thehhhehhhee



Kemuncak semester 5 aku di IPG ialah Peperiksaan semestinya.
aku nasihat kamu la yang opsyen BM, jangan ambil remeh Sintaksis dan Morfologi.
dua subject yang kau nda boleh belajar dua tiga hari.
sebab dia betul-betul mencabar.

sekalung penghargaan:
3 gambar dari atas disnap guna D90 fadthia.
2 gambar berikutnya aku ambik di facebook.
2 gambar terakhir guna kakyuyu pnya kamera.

ok tu je. boring kan?









2 comments:

Kopinai.ping said...

jangan kau lupa, aku juga pembaca tegar belog mu. plop.

Kira Kekuri said...

kalau budak sembirai memang paling. suka betul kalau ada cikgu baru, hahah