Monday, July 22, 2013

Saya Gendut dan Mengajar Pendidikan Jasmani

bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum pembaca sekalian.

hari ini 14 Ramadhan 1434Hijrah. 23 Julai 2013.
masuk minggu ke-2 Praktikum saya di Sekolah Kebangsaan Malangang Baru, Tuaran.

dan, ini merupakan pengajaran Pendidikan Jasmani saya yang pertama.
selama ini yo yo ooh jer main-main masa PJ di kampus.
well, aku nda sangka pula mengajar PJ seronok macam belajar PJ juga..tambahan pula, students tahun 2 aku besar macam Ari dan Adip jak..lagi aku suka!
pakai outfit seorang guru PJ yang serba putih lepas tu kotor sikit itu tolak tepi la.
tapak PJ kami dekat sungai kot! mau ja aku berendam dalam sungai tuh. sebab aku dahaga.#aku nda cakap aku mau minum.

well yeah. tu jak kot.

aku pakai macam ni. versi muslimah.


mak, saya tukar opsyen boleh?
oh tidak boleh.

1 comment:

Kira Kekuri said...

aku pulak mana ada gendut.
aku kurus maaa. *apa kaitan*



aku bulat