Tuesday, May 10, 2011

semester

assalamualaikum dan salam Rukun Negara semuanya...
*apahall tetiba rukun negara nih.

memandangkan aku lama sudah tidak mencarut menconteng di sini..(macam semalam aku ada update bah kan)
ok, sekarang kami sedang dalam mode peperiksaan..
entah kenapa aku belum ada semangat untuk itu. aku rasa aku hanya akan bersemangat bila ada jadual exam...heheee aku yakin bukan aku jak macam ni..ramai kot.

musim exam kami xda kuliah...tapi study week pun kena p bilik kuliah..macam biasa..7.30 mesti ada di kelas.
memang kami dididik untuk mendisiplinkan diri kami kali supaya budak2 nanti disiplin juga..

kehidupan kami di maktab berbeza dengan yang lain...
buka sem...kami semua lugai2 tiada buat apa2..lebih2 lagi semester awal tahun...BOSAN MAU MAMPUS!
pertengahan sem...kami semua akan sibuk dengan aktiviti di kampus...pertandingan itu ini..ada program itu ini..
dalam masa yang sama assignment menular dalam kalangan kami *AYAT INI SALAH!
hujng sem...study.

dan begitulah kitaran hidup kami di sini...

sekarang mau study la kono.


cigu blajar dulu baru ajar kamu
heeeeee ^______^   *OMG..simbol!






kak opie pesan fadthia pesan aku; buat betul-betul sem 1 ni...baru boleh cover utk sem depan-depan

3 comments:

다(da)양(yang) said...

aku mau komen sini. kalau ko nda suruh pun aku tetap mau komen juga,
kami pun sibuk study kadang2 mcm nda risau sama mggu dpn. hahaha

tikatika said...

sila sila sila dayang..aku suka kau kome2 blog aku..kahkhakhak..sebab aku artis bah dalam dunia blog ni.hehee
hentah la dayang, kadang aku terumbangambing..buku haram xda bah aku ni..adei.

aziela said...

sila la belajar ok...lpas xam baru bersuka ria...nnti mama ngn bapa mrh point ko turun...(palis2)....muehehehe...sayang ko tika!