Monday, May 9, 2011

Contest Semua Tentang 4

assalamualaikum
well hello there world!! *pembawakan
minda kosong untuk menulis apa2
tapi saat membaca blog kegemaranku..blog si besar..
tejumpa la satu tag..semua tentang 4..no 4 kegemaran si fadthia..nta apa specialnya, dia ank numbur 4 kali kan..tapi kan no.4 tu malang..*biar kau panas
aku harap tika yang ditulis di situ oleh besar tu adalah aku..
kalau bukan aku pun..
pedulik hapa aku.
tidak malunya




motif gambar...masih dicari.








so, apa kata kita mula main jawab2...

1)      4 perkara describe yourself.

aiskrim
ketawa
gempal *buncit kot
itam



 2) 4 nama manja
baby (aww tipu.sila muntah)
tika
tika
nak (macam la kamu ndak kena panggil nak lek mama bapa kamu)

aku ada nama tu jak.tika.yang lain ndak manja pun..


3)     4 perkara baik yang saya buat hari ini
-tolong kakak aku kasi sendawa baby dia
- tolong kupas petai untuk bapa
-tolong cuci pinggan mangkuk di ruma tu
-cuci baju

 4) 4 tempat yang sangat nak pergi
-indonesia
- kilang aiskrim Walls
-sipadan
-singapura (mau pegi AFC studio!)

5) 4 benda wajib bawak keluar
-beg (senang mau sumbat barang kecik2)
-kunci kereta (tripp)
-pen (?)
-ipad (sekali lagi tripp)

6) 4 perkara terakhir dilakukan sebelum join contest ini
-duduk dalam kereta
-kemas barang dari dalam beg
-jual bun p blok b
-makan nasi bawa dari ruma


 7) 4 orang paling disayangi
-keluarga aku (lebih suda 4 nih.lantak lah)
- kawan-kawan aku (lagi lebih dari 4)
-cikgu-cikgu aku (lebih juga)
- pejual makanan di serata dunia (buntu.)



 8) 4 jenis ragam manusia yang di jumpai ari ni
-bahagia kerana boifren semakin pulih dari sakit
- bising pot pet pot pet tak tentu pasal
-guitarist yang hebat
- orang penting diri ndak tolong dan kesian kawan




 9) 4 misi yang mesti capai dalam tahun ini
-pointer yang mengaumkan
-
-cakap i love u sama tuuuuuuuutt *aku xkan buat!
-nyahbuncitkan perut


10) 4 habit buruk 
- suka kurik telinga
-kurik idung
-kurik taik kuku
-makan aiskrim sampai ndak ingat dunia


 11) 4 perkara y kamu fobia
-anak cicak
-mama cicak
-bapa cicak
-nenek cicak
tolong jangan kasi aku cicak.
aku teriak sampai mampus.
nangis mau mampus kalau dekat ni makhluk.
isssssshhhhhhhh!!

 12) 4 sebab join contest ni
-sebab kena tag
-ada masa mau jawab *maka blum baca buku
-ingin mencuba sesuatu yang baru *merepek
-siok kali






setelah menjawab semuasemua ni
aku rupanya belum kenal diri aku sebenar
aku kehilangan dan mungkin tiada identiti.
*apakah?




1 comment:

Kira Kekuri said...

ko la tuhhh aku tag * biar pun ko rsa bukan aku tag ko,tapi aku rasa aku tag ko tuh.
ohh lpa bgtaw( entah ada ka aku btaw xda d entry aku 2,kyahah)
jangan lpa pi post link CT4 ko ni dekat org yg wat contest nih arr.haha
apa nama dia.owhh aku lpa.hikhik ^^
bila kita makan2? ( daga ) padahal mama aku kata aku SANGAT besar suda..seddihh..sepa suruh makan seja..p/s: yg penting belum tdur la..gud lak xm! ^_~