Tuesday, May 10, 2011

keberabisan paper exam yang beratur

assalamualaikum

kum kum kum
ingat pula aku cerita antu kum kum
yang teda2 itu.

hey anda yang menghadap entry ini...
salam peperikasaan semuanya..

baiklah, sebelum apa-apa berlaku marila aku meneranglan secara literal apa aku mau cerita..
ni cerita jadual exam yang aku war-warkan pada entry sebelum ni..
yang kononnya aku hanya akan bersemangat bila ada dia tu..
dan tadi keluarla dia..

JADUALPEPERIKSAAN MEI 2011
PISMP AMBILAN JAN 2011
SEMESTER 1

19 MEI: Falsafah dan Pendidikan di Malaysia
23 MEI: Perkembangan Kanak-kanak
24 MEI: Pengajian Sukatan Bahasa Malaysia Sekolah Rendah
25 MEI: Pedagogi Bahasa Melayu Sekolah Rendah

kalau dulu exam 1 jam setengah ja
skrg 2 jam setengah.

paper banyak berlangsung pada waktu petang.. 2.30 pm- 5.00 pm..
dan aku perlu bersedia.
anda pun.
kita semua.


ni masa sem 3 ppismp
paper last wooo~~
tidak sabar menanti saat paper last itu.

oh ya, kemarin ada forum..
so, dia ada sebut pasal jujur terhadap ilmu...
ringkasnya, jangan meniru kawan. tapi meniru berwawasan itu boleh.

1 comment:

Kira Kekuri said...

owhhh gmbr sangat ceria dong~almklum last paper..kyahaha!gudlak exam tika! ingt muka aq,kuar ilham batimbun 2 trus!