Tuesday, December 28, 2010

rumarona


Dimulakan dengan BISMILLAH…J

Okay…hari tu kami pegi rumah rhona…hehee..
Aku.besar.ildah.ajie
Naik kereta besar.kereta tu kecik tapi besar bawa.jadi kereta besar lah kan?

Asalnya aku sangka besar bawa pegi KM…sebab rumah rona yang aku tau di KM jak..aku exited bukan main.rupanya di Tambulion saja.hahahha. tambulion KB.aku tetap exited.

Mari aku cerita pasal rhona….rhona ni kawan aku di tun said dulu…kami ndak rapat sehinggalah kami disatukelaskan…aku ni memang begini..dari sekola rendah lagi duduk kelas ba.wau.dal.wau.ha  hahahhaha sekolah menengah pun…tapi naik jugak la kunu pi kelas orang-orang pandai…tapi aku pandai sikit jak.rhona ni budak pandai..pandai…??ya pandai!! Pandai dia pun gila juga.


p/s: kawan-kawan aku sikit jak yang ndak gila.rata-rata gila semua.
Addmaths? Bio? Chemist? Phyzik? Serendah-rendah markah kami sekelas dia jugak antara yang tertinggi…fuiiiyyooooo~~
Dia sama macam besar…suka melukis.katun.komik.kucing.
Jadi ada formula untuk mereka… iaitu…1M3K.


Wait wait wait… siapa besar? Besar ni syakirah. Siti syakirah saidi.kawan aku jugak.nanti lain hari aku cerita dia.
Sekarang  ni Rhona mengaji UMS…mau jadi cigu jugak dia hehe…cikgu Rhona.

Dan hari tu…tibalah kami di rumah rhona yang serba mewah itu.rumah rhona baru. Cantik.kami semua suka tengok rumah baru rhona.
Dan mulai saat ini rhona bukan lagi orang kota marudu. Rhona suda jadi orang kota belud. Hehehe…

yang penting lucu la.



Bercerita berketawaan bertekejutan berminuman bermakanan…tibalah waktu kami untuk pulang…


Kami pun pulang lah…ke kediaman masing-masing…







.Sesi ziarah tamat.

1 comment:

Cik Kira said...

yg penting rumah rhona cantek ;)