Tuesday, January 24, 2012

walaupun bukan boifren aku

alkisaaaahh
alkisah maka tersebutlah kisaaahh..

hemm hendak dikisahkan sebuah cerita lelaki kacak pujaan malaya la kiranya.
salah. pujaan sabahan la. 
walaupun dia tiada kena mengena dengan aku. malah tidak pernah menjadi kekasih aku. 
tapi aku FRUST GILA! gila-gila punya frust! frust sebab dia ada girlfriend baru yang aku rasa...aku rasa..aku rasa macam mau nangis tengok gambar mereka berdua..
kenapa aa? 
perasaan aku bukan cemburu. tapi kecewa! merana! mata dia memang nda buta. tapi hati entah.

p/s: boys, pleasela.
bajet aku baik sangatlah kan.

2 comments:

Kira Kekuri said...

si apis ka tika? teringat plak hari tuh aku jmpa dia d Harris 1B. hmmm, sabar yah tik atika yg kuat!! FEEL! TOUCH! CROSS!!

tikatika said...

bukannnn hahah lucu pula aku rasa besar kau ckp c apis..tekuburnya suda dia tu dalam lipatan sejarah aku. matai.