Friday, January 20, 2012

dulu tentukan sekarang



Assalamualaikum

sedang aku check-check post2 yang masih dalam draft aku ternampak la pula gambar-gambar dibawah ni...rupanya aku ada upload gambar-gambar ni dulu..cumanya aku lupa aku mau cerita pasal apa...
jadi aku publishkan lah saja.



aku.ajie.ildah
masa ni sejuk! sebab kami di kundasang.
ada program sekolah



berdiri dari kiri: ildah, wanda
duduk dari kiri: sheeda, farrah, aku dan izzati
belakang tu: memeng kot.


ini kawan-kawan aku satu kelas..
dari kiri berdiri: Bob, pete, firdaus, juan, buyat, alieff, rozandi,  madrain dan hafiz
dari kiri duduk: aku, ildah, sakinah, dila, airol, ain, fatma, rhona dan nazwa


ini masa dinner.
aku rhona dan safiah


ini juan. Md Izuwan Md Intam.
kazen aku.
kami 1 kelas sejak tahun 3 sampailah tingkatan 5



ini lepas SPM.
betul-betul lepas habis paper.
papaer PSI rasanya.
dari kiri: Sheeda, Wanda, Safiah, Kakak, Ajie, Tika, Dayang dan Bibi



ini sebelum SPM.
masa ni ildah sudah pindah sekolah.
tapi kami tetap bersama!




aku rindu zaman baju putih tudung labuh kain biru.

No comments: