Monday, November 21, 2011

oh boy!

asslamualaikum..
lama siot aku tidak memperbaharui entry untuk di enterkan dalam laman ini.
ku kira inilah aku mau tulis dan repekkan.

kalau dulu aku perli Zahiril Adzim masa dia belakon Merah Putih. sekarang aku suka dia sebab aku suda kenal dia. betul kata pembukaan forum, tak kenal maka tak cinta. tapi cinta dia pun kalau dia suda cinta orang lain duduk cangkung pandang langit lah.


sekarang.
aku rasa aku sudah jatuh cinta dengan Botak Juvana tu.
tapi aku jatuh hati bukan masa dia belakon dalam juvana. masa dia belakon dalam cinta alysa. peghh! caiyaq! memang caiyaq! tu pun kalau aku lilin la.

aku bagi tau mama yang aku mau kawin dengan dia.
mama said OK NAK.
aku tanya kakak aku,
kakak cakap, OK DIK.
tanda restu lah tu..semua orang restu perasaan cinta aku dengan dia.
punca masalah aku sekarang ni ialah, aku sendiri yakin semua ni tidak akan terjadi.
oleh itu, aku pun duduk dan berfikir.

konsep bercinta = bahagia.

untuk mencintai dia aku mesti mendoakan dia bahagia.
so, Johan...dua dunia kita berbeza.
walaupun aku percaya bahawa IMPOSSIBLE IS NOTHING..macam MU cakap.
tapi bab ini aku langsung tidak percaya keImposibelan ini.




tidak la kacak mana. tapi ada persona kali.




ayat drama: mencinta tidak semestinya memiliki.
ewah!

3 comments:

Kira Kekuri said...

OK TIKA=RESTU KAWAN


Tika!! aku pun minat diaaa!!
suka tul tgok dia berlakonn!! ohhhh nooo!!!!!!! arrghhhhhhhhhh!!! *lebih sep tekanan tuh* aku rasa pandai tul dia belakon taw. eeee. suka jg sama dia!

Kopinai.ping said...

hahahahha.ui baru sy tgk tu crita sbentar tdi dlm tv.. ok kot. kalutak kalutak

tikatika said...

doakan kami ok..