Wednesday, November 23, 2011

happy delivery.

assalamualaikum..
hari ini hari khamis.
24 november 2011 masihi.
hijrah? oh ceteknya aku! aku nda tau!

aku bangun tersangat la lambat hari ini..
beberapa minit sebelum jam 11. itu teruk beruk.

aku bangun. mandi yang jarang aku lakukan. kemas-kemas sikit yang juga jarang aku lakukan. tengok katun yang memang biasa aku lakukan dan.............

menerima panggilan dari kak ija yang biasa aku terima tetapi datang dengan cerita yang MENDEBARKAN!! macam Appolo!

kakak aku mau melahirkan! oh kesian! bukan dia mau melahirkan tapi dia terpaksa melahirkan...poor kak nurul...harap-harap semuanya berjalan dengan lancar. dan aku masih lagi boleh tulis-tulis sini ni kenapa? pigi bersiap!! sambut baby baru InsyaAllah...anak buah aku yang ke-7.InsyaAllah.


ya Allah, permudahkan urusan kami ya Allah.


2 comments:

Kopinai.ping said...

weaaaaaaaaaaaaaaaaahhh.. best,, tahniah!!!! utk ko. eh.. utk kak ija..

tikatika said...

mm it's not kak ija actually. kak nurul..aku lama lg ni melahirkan..kehkeh. trimas.