Tuesday, December 28, 2010

Hey hey key key


Dimulakan dengan BISMILLAH…J

Hey hey hey! Aku tulis lagi.
Hey hey hey hey! Aku tak percaya cinta…~~

Oh geli ini lagu dan penyanyinya.tapi biar dia.nyanyi memang kerja dia.aku sibuk buat apa?

Ok sekalian pembaca tinta…ini aku mau melaporkan cerita kemarin. Sebelum basi bagus tulis.

Aku pergi kk dengan Ildah. Ajie mana? Ajie masih dalam minggu peperiksaan. Jadi bawa dia pegi kk itu tidak mungkin.
Tujuan ke kk ini hanya untuk membeli kain batik Ildah. Aku langsung tiada motif untuk ke sana. Tiba di sana destinasi utama kami memang kain itu. Sudah dapat. Lepas tu pegi mana? Wo wo wo…tidak ke mana-mana… jadi kami jalan jak pegi mana kami suka…

Dan sila bayangkan…

Kami dari segama…ke kk plaza..ke cp…dan ke wawasan plaza. Aku kira itu sebagai merentas kk.

Habis.tidak tahu ke mana maka pulanglah kami. Hujan ya pada ketika itu…tapi kami redah jer…

Sampai kb tiadalah pula kereta…semua sudah balik.dan sekali lagi kami berhujanan.berkesejukan.

Sampailah kakak ildah datang ambik kami…

sejuk yo!!


p/s: aku ada beli baju.dan first time aku beli baju macam tu.oh my! Aku besar sudah. Pandai beli baju macam tu.








Sokong produk Malaysia.
Malaysia boleh!

No comments: