Thursday, November 18, 2010

esok pulang!! yeahh!!

dimulakan dengan BISMILLAH...:)

kemarin hari raya aidiladha...
aku pulang hari selasa...
esok kami pulang suda...
riang di hati tidak terhingga...

ok...itu sebenar tadi pantun yang spontan yang asalnya aku ndak mau buat pantun ai teberpantun pula...ok abaikan.

Esok kami semua akan pulang…barang-barang secara jujurnya aku belum pack. Pakaian aku pun belum berbasuh. Mesin jak aku harapkan, mau jugak minta tolong mesin cucikan baju buat terakhir kalinya..kan kan..

Bahagianya rasa senior yang bakalan posting tahun depan. Mereka jadi sigu sudah.wallaweyy!! tahniah! Berkhidmat untuk negara! majulah sukan untuk negara! aku dan yang lain…masih di sini meneruskan perjuangan yang tidak sudah-sudah ini..

Aku pasti!mesti! akan merindui bumi kent ini..kerana kau nama terbilang..kent! kent! Kent! [petikan puisi cikgu lupian]

Aku kan rindu kawan2…cigu2…kelas dan kipasnya..abang cafĂ© yang buat horlicks aku kaw kaw sentiasa…medan…milimewa…padang…tong sampah asrama…bilik air yang sumbat...tangga pusing..dan semuanya!

aku akan rindu…soulmateku di sini..yang bertahan dengan segala perangai lesung batu aku…yang ikut salami perasaan aku…yang ajar aku banyak benda secara langsung atau tidak…yang buat bising sama-sama aku…yang gaduh sama-sama aku…yang share itu ini dengan aku…yang senang sama-sama aku..susah sama-sama aku..berceritera…bernyanyi…bergitar…berkibot..bertiduran..bersama aku.aku akan rindu kau…!bolo!

Dan ini dia…Siti Norfadthia Adiela Binti Jumaat. Teman sekamar yang amat aku sanyangi. Aku selalu cakap tiya aku sayang kau. Dia akan cakap apa? Saya benci kau! Tapi aku tau…dia lebih sayang aku dari aku sayang dia..ewahhh! hahahhaa

masa semester 1


ok..besar suda sikit.. sem 2



ini masa sem 3 heee


.aku ngantuk.
.mau tidur.
.malam nanti aku sambung.
.tetap mau post.
sekian



No comments: