Sunday, May 26, 2013

E6

Bismillahirrahmanirohim..
Assalamualaikum dan salam bollywood!


aku ada telefon.
kamu pun ada kan? S-II la S-III la S-IV la S sana S situ..itu baru S, belum lagi I...I phone..BB..smua huruf kau sapu.
aku? Norkiah ler apa lagi..





ini telefon aku. perasan BlackBerry sikit.

hubungan aku dengan telefon sangat akrab.
aku suka ambik video. terutama video gelagat anak-anak buah aku.
kadang-kadang, telefon aku lebih berfungsi sebagai video cam berbanding alat telekomunikasi.

walau bagaimanapun, aku selalu tertinggal handphone.
di rumah, di bilik, di kelas, dalam kereta, di restoran pun pernah.


nak tahu, aku did the same dengan kunci kereta.
sekali tu, aku tercicir kunci di RJ tuaran. sampai sekarang nda jumpa.
dua kalinya, kunci tertinggal di tandas restoran. nasip jumpa.


paling selalu berlaku, battery empty. dan aku akan biarkan sampai aku nampak charger.
dulu suziela geram sampai dia sendiri p charge telefon aku. dia selalu pesan, CAS HENPON KAU!

seterusnya, yang kerap berlaku pada henpon aku, tiada kredit.

moral of the story,
1. sentiasa ingat dan beringat.
2. bawa beg. kau perempuan, beg tu sinonim dengan kau.



kalau aku tidak dapat dihubungi, masalah-masalah di atas mungkin berlaku.

No comments: