Thursday, May 24, 2012

Senapang Angkasa

assalamualaikum.
well hello there genduts-genduts kerempengs-kerempengs.
jangan terasa. kamu cantik kerana diciptakan Allah.
kita semua.


okay. this is cool beb! kata Bibi yang meminjamkan lappynya kepadaku untuk contengan ini..
"wow! how cool is that"

space gun. bukan gun yang YOO JAE SUK guna dalam running man tu.
no thrill la benda tu. amboi.




ini kaaaali lah Space Gun yang enak rasanya! macam sedap menggaru belakang. aku pegi fun fair depan Satu Borneo the largest lifestyle hypermall dekat UMS tu.. hmm payah eden nak koba jang oii. naik poning kepale eden nak tulis. apa pun tadi aku pegi dengan Fadthia. Kak Ana. Kissy.

inilah space gun yang dimaksudkan.
aku bukan mau cerita betapa tingginya dia.
tapi betapa menakutkannya ia.
saat ini, hanya Allah yang tahu perasaan aku. macam mana kalau masa ni Allah tamatkan riwayat aku. hanya dengan menyebut namaNYA aku jadi tenang dan ndak teriak pun masa ni. adrenaline terembes aktif! dunia aku berpusing 360 darjah!
tapi lepas tu, kawan-kawan pun tau sudah perasaan aku. sebab aku bagitau heheeii.


lepas ja naik tu. aku melafazkan kata bahawa inilah terakhir aku naik kau wahai binatang Space Gun. walaupun inilah yang first. aku berteka teki dengan Kissy, macam mana kamu naik roller coaster? apa perasaan kamu?

space gun tu lah yang last. tapi, roller coaster pun mau cuba!
lepas tu baru kami terfikir. hebatnya member Running Man yang boleh menyanyi sambil naik roller coaster. dorang memang daebak!


dan terfikir lagi, hebatnya Lee Kwang Soo. menyelesaikan mission. tangkap gambar yang dikehendaki sambil naik roller coaster. baru aku terfikir. baru aku terasa.



macam mana la keadaan aku kalau disuru menyanyi sambil naik Space Gun? sambil naik Sudden Impact tu? Running Man memang daebak! selalu Daebak!





 p/s: kalau anak-anak aku bawa naik ni, aku akan cakap "bawa daddy la nak. suda mami cakap dlm blog. itulah last"

















1 comment:

Kopinai.ping said...

hahahaha.. baru aku terasa kawan. sudah cukup cukup sudaahh..