Tuesday, April 10, 2012

rupa-rupanya


rupa-rupanya aku suka simpan gambar selipar aku.
aku rupa-rupanya simpan gambar alas kaki aku selama ini.
baru aku sedar bila aku cek balik gambar-gambar yang tersemat rapi dalam folder gambar-gambar aku
aku gambar dorang.


selipar ini bertajuk atlanta. aku beli bawa naik gunung. ndak bawa pun sebenarnya.

 walaupun dorang hanya selipar jipun.

aku beli di Ramai Jaya Collection
RM3.90


walaupun dorang suda buruk

aku beli di Leno Tuaran.




kasut kuliah aku paling suka.
beli bertumit sebab cikgu caroline yang suru.



ni aku nda ingat



selipar ini murah tapi paling tahan!
Ramai Jaya Collection
RM4.90
masih bole pakai. tapi hilang!


hadiah hari jadi aku ke-20 dari rakan sekamarku Fadthia

aku suka kasut ni kalau biru dia yang banyak berbanding pink.














No comments: