Tuesday, March 13, 2012

kesukaan yang baru 2

hari tu cerita pasal kesukaan yang baru...---> baca blog Nanad Hasnan.
kali ni, aku mula sedar aku suka benda baru...
benda-benda yang berwarna biru.
aku pada sasnya memang suka biru.
tapi kali ni lebih kepada turquoise blue.
ni semua sebab warna-warna yang terdapat pada blog ini.
aku jadi suka! hehee

tambahan pula, warna merah jambu apabila dipadankan dengan warna biru tukois ini (tidak pasti melayunya apa)...terus jadi gandingan yang cukup mantap dan memikat!

tapi serius aku suka! *layan suka kau ja lahh.

yeaa!! i love Ila!!
walaupun ia merujuk kepada Los Angeles
beg ini bisa dibawa kemana-mana ya.
ya sepatu ini yaaa itu dia




ya ini juga yaa *keindonan
























dan lain2 aku malas mau tulis caption.
yang penting semua aku suka dan mau ada!
dan, mustahil kamu nda suka.


No comments: