Tuesday, December 20, 2011

aku kekoreaan

sejak aku menonton Running Man.
aku banyak berubah.
aku menoonton Running Man tersebut berulang ulang kali.
selain itu, aku juga sudah mula bersiul lagu korea.
sarang surowo. shy boy. aing.
sebab mau menari macam dorang.
aku juga suda mula layan KBS World. channel 391.
aku suda mula search pasal orang-orang korea.
lee gwang soo. song ji hyo. kang gary. yoo jae suk. ha dong hoon.
aku juga berlatih menyebut beberapa vocab korea.
omo! oettokkhe?




Running Man merubah aku serta merta.

4 comments:

Kopinai.ping said...

hahahahhahaa..layan serius aku cakap., kita serupa.. aku pun layan tu chanel berulang kali.. ko bersiul lagu lagu korea, aku buka DRAMA KOREA. ko tau tika, cuti ni ja, bnyk suda aku tgk drama korea yang suda lama tersimpan dalam external aku. rupanya aku tgk jugak akhirnya.

Nadzirah Abdul Latip said...

Tika, perubahan drastik ni..hehehe..

.::The Journey of Life::. said...

haha.oppa~

.::The Journey of Life::. said...

phewwwwiiit~